un problemita en UT2003

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[Hv_Chronozx]

Lanero Reconocido
3 Oct 2002
475
:|
hola a todos....

el problema es el siguiente:
ayer baje el nuevo patch para UT2003, pero despues de instalarlo.... cuando ya iba a jugar, me salio diciendo que insertara el cd para poder jugar, pero yo tengo el c r a c k para poderlo jugar..... pero ese no es el problema!!!!

depues de que aplico el c r a c k , cuando ya va a entrar, sale un error bien estraño, diciendo que no hay video , ademas me sale las especificaciones del hardware de mi maquina.... no se porque???..... no me deja jugar....!!!!! :'( :diablo: ahhhh..... ayudenme..... me muero sin poder jugar UT.....

que hago???...
 
la verdad deberias ponerte màs a estudiar y menos a jugar, por ke tu promedio en la U es deprorable.:)
 
HUmmmm averíguate bien si hay un cr4ck especifico para ese patch eso me suena a error de registro me parece ke el cr4ck que estas aplicando no es el correcto
 
tal ves..... el *************** que tengo no es para la version nueva del patch.... pero porque incide en el funcionamiento del juego??
 
A mi me sucedio algo parecido con el patch anterior... lo ke pasa es ke el patch cambia el exe cr4ckeado por uno nuevo, en este caso, version 2199, asi ke lo solucionas bajando un nuevo cr4ck para ese nuevo exe (aunke no se si ya este disponible...)
 
Yeah, cronozx, pequeño detalle que olvide mencionarte, a mi me paso al poner el primer patch que liberaron. Cuando crakeas UT2k3 solamente reemplazas el exe. Si intentas colocar un exe para una version anterior del juego (un cr4ck viejo) tendra conflicto con el resto de dlls que conforma el juego, cualquier tipo de error se puede esperar.

(Nota: alguien ya se consiguio el bonus pack?)

(Otra Nota: alguien se ha dado cuenta que el exe sin proteccion casi siempre es mucho mas pequeño que el original?)
 
Originalmente colocado por difepahu
la verdad deberias ponerte màs a estudiar y menos a jugar, por ke tu promedio en la U es deprorable.:)

huy el papa de cronos se registro a laneros
 
jajajaja....bien bner... pero no es mi papa...
es un b a b o so de la U... es decir un primiparo... el nunca habia participado en foro... por eso lo hizo...jajajajajaja.

por otro lado, ya entendi lo que me dicen, error de novato en este tipo de cosas... voy a buscar el archivo en cuestion y lo voy aprobar... los mantendre informados.... gracias
 
hola a todos....... de nuevo

Ya encontre el archivo en cuestion.
instale el p4tch para UT2003 y coloque el cr4ck para la version 2199...
despues de toda esta travesia, puede hacer funcionar UT con todos los juguetes....

:diablo: mi sed de sangre fue saciada .... por fin lo jugue .... pero hasta ahora no he visto nada nuevo ha excepcion de un mensaje nuevo en el juego.

quisiera saber algo mas de este nuevo patch (si se puede), ademas migposada me comento algo hacerca de que esta version permitia realizar demos.... estoy muy interesado en hacer demos en UT2003, ya que soy novato en este juego.

para los interesados en cr4ck para esta version del patch aqui les dejo:
http://unreal.xaos.ru/pafiledb/pafiledb.php?action=file&id=176
 
La posibilidad de grabar demos esta desde el anterior patch, aunke nunca he usado esa funcion, por lo ke no se ke tal sea y como se debe utilizar... El patch en si es para corregir y afinar algunas cositas del juego, pero en general no anyade nada nuevo (por lo menos nada ke uno pueda decir "OH! mira eso! eso no estaba antes!"...
 
pues no se.... como soy novato es eso de los demos, ademas en UT2003... no puedo decir nada .... ademas me gustaria hacer un buen demo en UT, por que ya hice algunos en q3 .... que trae en especial este p4atch???? eso si quisiera saberlo !!!!
 
Bueno, aki esta la lista de cambios del Patch 2199, directamente de http://www.unrealtournament2003.com, por lo ke esta en ingles...

GamePlay:
- Ambient weapon sounds (like minigun) aren't affected by level ambient sound volume changes.
- fixed translocator trail effect sometimes not working at start of game
- fixed blue translocator trail
- enabled weather effects on DE bonus pack maps
- made weapon ammo bars more visible on HUD
- terrain collision bug fix (this fixes the holes on CTF-Citadel and
BR-Anubis)
- fixed Geothermal red flag base pipe hole
- fixed personal weapon stats for zoom instagib.
- fixed BR ball getting stuck in BR-TwinTombs
- fixed shark skin in multiplayer (DM-Oceanic)
- allow players to join chosen team even if its filled with bots
- fixed switchtolastweapon not working properly with link, lightning, and painter
- Made minigun and link "lock-down" effect configurable (server-side). To change the effect, you will need to add the following lines to your UT2003.ini file, in the [UnrealGame.Deathmatch] section:

MinigunLockDownFactor=1.0
LinkLockDownFactor=1.0

The default is 1.0. A value of 0 = no momentum imparted, so no lockdown. This is visible in the game rules (in the server browser, or when pressing F2).

- added ability to turn off translocator switching back to previous weapon if fire is pressed while alt-fire still held down. To change, add the following section to your user.ini file: [XWeapons.Translauncher] bPrevWeaponSwitch=false

Spectating:
- Added setspectatespeed exec function, which allows you to change the speed at which spectator moves on the fly. Default speed is 600.
- improved spectating switching between viewed players
- switching between viewed players doesn't lose behindview setting
- added player names and beacons to spectator view. Can be hidden by adding the line bHideSpectatorBeacons=true to the [Engine.PlayerController] section of your UT2003.ini.
- don't show "now viewing" at resolutions < 640x480
- added viewed player name to first person HUD.

Mod support:
- Fixed AddIni command for updating ini files by patches and umods.
- fixed a problem with ReviewJumpSpots on some levels. (ReviewJumpSpots is
used to verify that bots can use the Jumpspots as they are currently placed and flagged).
- Modified Speech Binder and Controls config to be more flexible

Networking/Servers:
- reduced cheat protection false positives
- stats work for servers with bots (bots not included in stats)
- fixed: tournament mode can be configured from ut2003.ini
- removed log spam when players join using model not on server
- fixed bots balancing servers
- Fixed performance issue with ElecFields on dedicated servers
- Fixed challenge/response mechanism to prevent fake players
- String memory allocation server crash fix.
- Remove 's before returning player and server name in GameSpy query
- Disable echo replies in GameSpy query
- Fixed nametable overflow crash for hacked package files
- Fixed unreal:// URL overflow crash
- Limit number of successful connections from a single IP per minute. Configured by these settings (default values):

[IpDrv.TcpNetDriver]
MaxConnPerIPPerMinute=5
LogMaxConnPerIPPerMin=False

Webadmin:
- Removed config keyword from QueryHandlers variable declaration
- Added server name to browser title bar in webadmin
- Fixed CurrentGame maplist select not auto-selecting the currently playing map in webadmin
- Fixed mutator sorting on Mutators page in webadmin
- Added more support for skinning webadmin
- Fixed sorting on Player List page
- Fixed Player List page display for specs
- Added support for banning/unbanning by ID to webadmin (hash appears in Player List & Banned IPs)
- Fixed display problem with mutators that do not have configured groups
- Added checks to IPPlayer page for invalid IP addresses in ban list
- Completed localization support for webadmin
- Added security level listing to Rules/Settings pages (master admin will see associated security level for each setting)

Demo Recording:
- fixed ability to fire while viewing client-side demos
- fixed ping on scoreboard of client-side demos
- fixed client-side demo playback speed problem
- fixed various weapon effects (bullet hits, link beam) with client-side demos
- fixed client-side demo playback jerkiness

Menus/Interface:
- fixed problem with changing weapon bindings key for shock rifle and bio rifle from menus
- added icons to server browser, showing if servers are passworded, have stats support, are latest version, are running any mutators, or are running instagib.
- Properly disconnect from server when getting back to the main menu
- Fixed the Password entry dialog to convert " ", "?" and "\" to "_"
- Fixed stats dialogue to auto-select "enable stats" when you first connect to a stats server

Other:
- Fix for longer loading times experienced by some users with 2186
- Karma Physics: Make SSE do the same thing on AMD and Intel processors.
- Fix bug with sphere-convex contact generation (eg. driving on blocking volumes)
 
AHHHH... Ya... ya hice el primer demo en UT2003 (lastima que se me daño el pc, se QUEMO LA FUENTE!!!AHHGGGRGRGR, Pero de todas maneras muchas gracias a todos por la ayuda, ahora ha esperar a que arregle el pc para poder jugar UT.... gracias por la info...
 
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