Aplicaciones y Juegos Android

Les recomiendo CaroO Pro a los que les gusta mantener el celular pegado al carro, además mantiene comunicación permanente con el sistema de inyección electrónica del vehículo (debe cumplir con el standard OBD 2 o CAN) así se da uno cuenta de si el motor tiene fallas, etc.

Se me olvidaba, debe tener una interfaz ELM327 Bluetooth para que cumpla dicha función.

Yo lo estoy ensayando y se ve buenisimo, lo voy a comprar la semana entrante.

CaroO Pro (Blackbox & OBD) play.google.com.pokevian.prime
CaroO Pro Driving Recorder supports full pack of features including driving video recorder, video event recorder (aka vehicle blackbox) with collision detection, driving track recorder with GPS function, and car-diagnosis and monitoring with OBD-II device. You can use video event recorder function and car-monitoring function separately or together.

Smart and Safe Driving with CaroO Pro Driving Recorder!

You can check and save real-time vehicle data, trouble codes while you drive as well as high-quality video with your track. All these saved data will greatly help you in emergency situation like car accident, malfunction or breakdown.

CaroO Pro Driving Recorder will be your smart and reliable safety guard while you drive. Enjoy your drive with CaroO Pro Driving Recorder!

Special Offer Now!
In order to celebrate worldwide release, we give a special offer of $2.2, half of normal price, for a month. From October 15, the prices will be back to the normal price, $4.4. Don’t miss this special offer!

Features:

Video Event Recorder
CaroO Pro Driving Recorder records full time video with recycling storage and with automatic or manual detection of emergency, event video files are separately saved. These event video files will be protected and not be deleted automatically.
Background record supporting ICS and Jelly Bean devices even under sleep mode
Normal video files with cyclic memory management
Separate event video files when an event is detected (Automatic/Manual)
Auto-adjust video quality (640x480, 720x480 or 1280x720)
No audio data included because of the possible privacy issues
Auto-detect external SD card for storage
Record tracks using GPS data
Display your current location and track on Google Map
MyCar Monitor (Car Diagnosis & Monitoring)
Check real-time vehicle data from ELM327 OBD-II device with Bluetooth connection
Display vehicle speed, engine load, RPM, coolant temperature, etc
Calculate and display max speed, average speed, etc
Calculate and display fuel consumption, average fuel efficiency, best fuel efficiency, etc. (Gasoline Only)
Select data and configure display by user preference
Run car diagnosis and display DTC codes
View detailed car sensor data
File manager & Viewer
Built-in file manager and data viewer
Separate management of normal video files, event video files and track files
Playback video and tracks with two display mode (map mode/video mode)
User configurable options
Turn on/off video recording or MyCar monitor separately
Auto-start option during your driving
Safety lock of user input while you are moving
Select an app for quick launch
Certified Devices
CaroO Pro Driving Recorder supports most of smartphones with Android 2.3 or higher, but some phones might have some problems in its operation because this app uses lots of hardware resource of your smartphone. Before your purchase, please install and check the free version, CaroO Free Driving Recorder first.

Officially certified devices include:
Samsung Galaxy S2, S3 and Note series (Android 4.0 or higher)
Google Galaxy Nexus (Android 4.0 or higher)
LG Optimus series (Android 4.0 or higher)
HTC Sensation, EVO 4G, One series (Android 4.0 or higher)
More devices will be added soon including Motorola Droid RAZR Series, etc.

Language: English, Japanese, Korean

What's in this version: (Updated : Apr 23, 2013)
Common
More dynamic UI providing Safe-Eco driving status
Video Blackbox
640x480, 720x480 and 1280x720 resolution support for all capable devices
SMI formatted trip data
180 degree reverse landscape mode support
Focus and exposure control
Car Monitoring
Detailed information page with digital meter array format
low battery voltage, high coolant temperature and malfunction indication function
stable and faster Bluetooth communication
Required Android O/S : 2.2+

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pokevian.prime
 
  • Me gusta
Reacciones: 2 personas
Esta aplicación me sirvió bastante hoy, tenía un emulador de N64 que me enviaba spam en las notificaciones y con esta app la puede detectar, no sé si ya estaba, de todas maneras se las dejo para que la prueben:

Identifica aplicaciones de Spam con Push Ad Detector

gyJa9IP.jpg

Interesante aplicación, gracias por la recomendación.

Tenía una app de linterna y tenía todos los permisos activados.


Enviado desde mi GT-I9100 usando Tapatalk 2
 
Hoy limpié el caché como lo hago de forma periódica (usando el clean master, no solo cuando está en sleep sino tambien manualmente cada 3 o 4 días), pero hoy pasó algo diferente, cerró el avast antivirus y decidí dejarlo así, para mi sorpresa la carga de batería duró muchisimo mas que de costumbre, quedé sorprendido de lo que duró, creo que tomaré la decisión de usar el antivirus por demanda y no permanente.
Quice compartirlo con ustedes para que experimenten lo mismo a ver si les sirve.
Mi equipo un SGS2 i777
 
  • Me gusta
Reacciones: 2 personas
Verdad yo jamás he pagado una app, cómo es que se hace pa' registrar la tarjeta de crédito? Supongo que páginas atrás está :( una manito o un resumen por acá?
 
Pues yo he comprado bastantes apps e incluso mi Nexus 4, con mi tc de citibank.

Enviado desde mi Nexus 4 usando Tapatalk 2
 
Verdad yo jamás he pagado una app, cómo es que se hace pa' registrar la tarjeta de crédito? Supongo que páginas atrás está :( una manito o un resumen por acá?

https://wallet.google.com/manage/#transactions:

por el momento es casi imposible comprar con Tarjeta Colombiana :muerto:

Pero si es reconocida en Amazon, Newegg, Paypal... osea: visa, mastercard.. aun asi no la reconoce..?

tiene los videos de los highlighs? pues yo usaba sofascore, me gustaba mucho pero Redfollowfenix (creo que es asi xD) recomendo un dia live score addict y pues me mude para esa por los videos de los goles casi que en tiempo real

Ese es un gran plus, buscando y revisando..!
thz
 
En Vubooo te registras en un partido y si estás ocupado en otra cosa te notifica push de goles, tarjetas y tiempos con un ringtone de pito de árbitro jej, esas lo hacen también? Las probaré.
 
Les recomiendo CaroO Pro a los que les gusta mantener el celular pegado al carro, además mantiene comunicación permanente con el sistema de inyección electrónica del vehículo (debe cumplir con el standard OBD 2 o CAN) así se da uno cuenta de si el motor tiene fallas, etc.

Se me olvidaba, debe tener una interfaz ELM327 Bluetooth para que cumpla dicha función.

Yo lo estoy ensayando y se ve buenisimo, lo voy a comprar la semana entrante.

CaroO Pro (Blackbox & OBD) play.google.com.pokevian.prime
CaroO Pro Driving Recorder supports full pack of features including driving video recorder, video event recorder (aka vehicle blackbox) with collision detection, driving track recorder with GPS function, and car-diagnosis and monitoring with OBD-II device. You can use video event recorder function and car-monitoring function separately or together.

Smart and Safe Driving with CaroO Pro Driving Recorder!

You can check and save real-time vehicle data, trouble codes while you drive as well as high-quality video with your track. All these saved data will greatly help you in emergency situation like car accident, malfunction or breakdown.

CaroO Pro Driving Recorder will be your smart and reliable safety guard while you drive. Enjoy your drive with CaroO Pro Driving Recorder!

Special Offer Now!
In order to celebrate worldwide release, we give a special offer of $2.2, half of normal price, for a month. From October 15, the prices will be back to the normal price, $4.4. Don’t miss this special offer!

Features:

Video Event Recorder
CaroO Pro Driving Recorder records full time video with recycling storage and with automatic or manual detection of emergency, event video files are separately saved. These event video files will be protected and not be deleted automatically.
Background record supporting ICS and Jelly Bean devices even under sleep mode
Normal video files with cyclic memory management
Separate event video files when an event is detected (Automatic/Manual)
Auto-adjust video quality (640x480, 720x480 or 1280x720)
No audio data included because of the possible privacy issues
Auto-detect external SD card for storage
Record tracks using GPS data
Display your current location and track on Google Map
MyCar Monitor (Car Diagnosis & Monitoring)
Check real-time vehicle data from ELM327 OBD-II device with Bluetooth connection
Display vehicle speed, engine load, RPM, coolant temperature, etc
Calculate and display max speed, average speed, etc
Calculate and display fuel consumption, average fuel efficiency, best fuel efficiency, etc. (Gasoline Only)
Select data and configure display by user preference
Run car diagnosis and display DTC codes
View detailed car sensor data
File manager & Viewer
Built-in file manager and data viewer
Separate management of normal video files, event video files and track files
Playback video and tracks with two display mode (map mode/video mode)
User configurable options
Turn on/off video recording or MyCar monitor separately
Auto-start option during your driving
Safety lock of user input while you are moving
Select an app for quick launch
Certified Devices
CaroO Pro Driving Recorder supports most of smartphones with Android 2.3 or higher, but some phones might have some problems in its operation because this app uses lots of hardware resource of your smartphone. Before your purchase, please install and check the free version, CaroO Free Driving Recorder first.

Officially certified devices include:
Samsung Galaxy S2, S3 and Note series (Android 4.0 or higher)
Google Galaxy Nexus (Android 4.0 or higher)
LG Optimus series (Android 4.0 or higher)
HTC Sensation, EVO 4G, One series (Android 4.0 or higher)
More devices will be added soon including Motorola Droid RAZR Series, etc.

Language: English, Japanese, Korean

What's in this version: (Updated : Apr 23, 2013)
Common
More dynamic UI providing Safe-Eco driving status
Video Blackbox
640x480, 720x480 and 1280x720 resolution support for all capable devices
SMI formatted trip data
180 degree reverse landscape mode support
Focus and exposure control
Car Monitoring
Detailed information page with digital meter array format
low battery voltage, high coolant temperature and malfunction indication function
stable and faster Bluetooth communication
Required Android O/S : 2.2+

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pokevian.prime


Desde que leí este artículo he estado interesado en el tema de los OBD: Obtén toda la información de tu coche con un escáner OBD y Torque pero de momento no lo he comprado. Así que ni modo de utilizar la app.

Intentaré buscar un OBD que le sirva a mi coche para probar las apps. Me parece algo muy útil. Además necesito buscar donde se conecta físicamente el OBD porque no tengo ni idea donde está la conexión!

Cuando tengas todos funcionando, podrías subir un pantallazos y un vídeo?
 
Desde que leí este artículo he estado interesado en el tema de los OBD: Obtén toda la información de tu coche con un escáner OBD y Torque pero de momento no lo he comprado. Así que ni modo de utilizar la app.

Intentaré buscar un OBD que le sirva a mi coche para probar las apps. Me parece algo muy útil. Además necesito buscar donde se conecta físicamente el OBD porque no tengo ni idea donde está la conexión!

Cuando tengas todos funcionando, podrías subir un pantallazos y un vídeo?

Perdón me salgo un poco del tema del foro.

Cuando lo compre monto un vídeo, yo tengo un elm327 que uso en mi taller pero no es Bluetooth así que me toca esperar unos días mientras lo importo.

Ahora, respecto a su carro, por reglas internacionales los conectores OBD van ubicados a unos 50 centímetros alrededor del timón, pero en la mayoría de los casos está debajo del tablero encima de los pedales o si quiere me dice qué marca y modelo de su carro y yo con gusto le digo exactamente donde está ubicado ya que uso un programa para identificar ese tipo de cosas.

Otra vaina es que la mayoría de vehículos actuales (del 2002 en adelante) deben cumplir el Standard OBD2 o CAN, pero no necesariamente funcionan con todas las interfaces ELM327, así que lo ideal es buscar primero si su carro es compatible con el dispositivo exacto que vaya a comprar, eso lo puede hacer buscando en Internet, por ejemplo en forocoches hay mucha información al respecto.

En cuanto a las aplicaciones CaroO pro y Torque pro ambas son muy buenas pero hay ciertas diferencias, Caro O pro está más enfocada en monitorear lo que pasa en el carro y alrededor de él mientras se conduce ya que usa la cámara del celular y el gps para grabar recorridos , Torque pro está más enfocado en el funcionamiento del sistema de inyección, consumo de combustible etc, aunque también utiliza el gps.

Enviado desde mi Walkie-Talkie.
 
Que interesante todo eso será que mi carrito es compatible es un Renault sendero gt line 2011

Enviado desde mi Nexus 4 usando Tapatalk 2
 
  • Me gusta
Reacciones: 2 personas

Los últimos temas