[Aviso promociones a la comunidad] Si conoce donde hay una ganga ¡Hágalo saber! - NO AUTOPROMOCIONES NI REFERIDOS

Estado
El primer mensaje de este tema es un WikiPost y puede ser editado por cualquier persona. Tus ediciones serán públicas.
Librería Nacional hasta 40% en libros físicos
8210a09e1c9096e127d9eeef46f16234.jpg
 
Si bien está vigente la promoción de 50mil en cashback para SOAT con Rappi, y aún cuando se puede comprar el seguro 6 meses antes de su vencimiento, hoy traté de comprarlo y me salió esto.

b7a21e0a985b988aa2c6e28ddc294098.jpg
 
Ya hablaron del cupon de 15usd que estan dando en EBAY? O esa promocion sera que solo es para ciertos usuarios?
Hay un cupon, por 10usd pagando con Mastercard, parece dirigido a un grupo de usuarios:

Who's eligible for the Coupon?

Only invited, registered eBay users who received the Coupon by email are eligible. Sorry, no forwarding—Coupon is not transferable.

How to redeem your Coupon:
  1. Shop for eligible items (See below for exclusions).
  2. Pay for your item by 11:59 PM Pacific Time on December 20, 2018 using a valid Mastercard® credit or debit card directly on eBay.
  3. Enter the Coupon code in the redemption code field: MASTERCARD
Terms & Conditions:
This Coupon is a $10 discount off a minimum purchase of $30 valid from 8:00 AM PT on December 11, 2018 until 11:59 PM PT on December 20, 2018. Discount applies to the purchase price (excluding shipping, handling, and taxes) of eligible items on eBay.com. Eligible items exclude warranties and protection plans, as well as items from the Coins & Paper Money, Gift Cards & Coupons, Vehicles and Real Estate categories. Coupon must be used within a single transaction (and can include multiple eligible items), while supplies last. Max one-time use.

Valid only for purchases from ebay.com. Any unused difference between the discount amount, as shown on the Coupon, and the purchase price of an item(s) in a single transaction (or cart) will be forfeited.

To qualify for the Coupon, transaction must be paid for using a valid Mastercard® credit or debit card directly on eBay.
 
con el cupon navidad descuenta 100 mil y con tc mastercard 50 mil, como hiviste para q te descuente 422 mil? a mi me queda en 600 mil, no en 376? gracias por la info.
El producto en si estaba rebajado el 40% + el cupon navidad + descuento de Mastercard por eso me sumaba ese monto.

estoy probando ahorita y no me sale en los mismo 376 pero si en 399 ahorita está con el 38%
upload_2018-12-12_9-41-0.png

upload_2018-12-12_9-38-30.png
 
Última edición:
  • Me encanta
Reacciones: trillian
Algo es algo.

Solo Med y Bog: Compra tu SOAT MOTO en Seguros Exito con 5% dcto en almacenes o por internet recibe bono gasolina $20mil bit.ly/SOATdic Valido Dic 12al14/2018
 

Los últimos mensajes

Los últimos temas