ese patch no le veo futuro ni fps boost ni nada a critek se le fermento la chicha valve hizo las cosas de otra forma mejor y muchisimo mejor The orange box ha sido seleccionado juego del año 2007 por la gente de Gametrailers.com http://es.youtube.com/watch?v=pXqbxFhPoY0Caracteristicas del Patch #1 de Crysis q sale en cualquier momento
http://www.ea.com/crysis/news.jsp?newsId=xmasupdate
So here is the major change log for Patch #1: (the complete change log will be announced once the patch ships)
Fixes
* Damage dealt to vehicles when shot by LAW has been made consistent
* F12 (screenshot) now works in restricted mode as well
* When player melees during gun raise animation, their gun will not be in a permanently raised position anymore
* Memory leaks and potential crashes
Updates
* Improved SLI / Crossfire support and performance
* Improved overall rendering performance (DX9 and DX10)
* Enabled VSync functionality in D3D10
Tweaks
* Reduced grenade explosion radius in multiplayer
* Clamped water tessellation to avoid cheating in MP
* Reduced LAW splash damage vs. infantry in PowerStruggle mode
* Slowed Rocket projectile speed down in MP slightly
Informacion Patch #2
As you might know already we are working on Patch #2 for Crysis simultaneously. The content is based on the feedback we have gathered during the Crysis Beta and the first weeks of release. In addition we are tracking several threads in the Fan Site forums where the community has given constructive feedback and suggestions.
Currently we are evaluating the collected data from the community and taking multiple suggestions into consideration for adding them to the patch. Quite a few community requests have been implemented already and others are work in progress. The patch will be a full content patch and is addressing stability, gameplay tweaks, balancing issues and new features for both Singleplayer and Multiplayer. Next to that we will fix several security holes in our system and also improve both the Punkbuster implementation and our internal Anti-Cheat solutio
tienes muchas razon en eso es absurdo lo que pide y es absurdo como quedo ele producot final pero en fin mucha gente piensa que con patchs y con 9800gtx o gx2 el juego se vera algun dia como lo que se veia en los primeros videos hd o tambien esperanq ue crisys 6 se vera asiPersonalmente, con todo el respecto a los que este juego ha significado un gran lanzamiento, este juego me defraudó. Pesado, tiene sus caídas de frames bien frustrantes y estoy hablándoles de un equipo última generación con tarjeta de video 8800GTX, motherboard con chipset 975, procesador C2D con buen OC, 4 GB de RAM, Windows XP,... en fin. Una resolución Widescreen 1680x1050 eso sí, pero eso no justifica ya que títulos con excelentes gráficos los he podido jugar a esa resolución. Bueno pero el punto, es que la ganancia de calidad gráfica es insignificante dados los absurdos requerimientos.
bueno ya baje el patch
aca esta la fuente y link de donde lo baje http://www.noticias3d.com/noticia.asp?idnoticia=23185
gracias a power que me paso la info desde techs pero perdi el enlace
no note gran incremento de rendimiento ya que no pase ningun benchs ni active fraps lo que quise fue ver si ahabia mejora en la calidad grafica en dx9 por lo menos para mejorar el rendimiento el patch te deja manipular el montion blur algunas fotos si alguno ve mejoras en la calidad grafica me dice a mi me cuesta mucho notar esas cosas uin saludo
todo en high aa a 4x en windows xp dx9 mode
alguno que no lo alla actualizado si puede que tome ss con la primera version y luego con la 1.1 para comparar y si es direct 10 mejor